Ulubieńcy października i listopada [Alex]

Hejka!

Październik i listopad to kolejne miesiące które zleciały mi błyskawicznie, uwierzycie że to zleciało tak szybko?
Tym razem połączyłam dwa minione miesiące, więc żeby nie przedłużać - zapraszam do czytania!




MUZYKA
Standardowo  na pierwszy ogień idzie u mnie muzyka w tych dwóch miesiącach nasłuchałam się wielu piosenek, które chwyciły nie za serce, wpadły w ucho a nawet trafiły do list ulubionych.


ZAYN - Dusk Till Down ft. Sia


Selena Gomez, Marshmello- Wolves



Camila Cabello - Havana ft. Young Thug


Bars&Melody - New Rules COVER



Bars&Melody - Too Good At Goodbyes COVER


Maggie Lindemann - Pretty Girl


SERIALE
RIVERDALE - długo zastanawiałam się czy zacząć go oglądać, nie byłam co do niego przekonana, ale kiedy obejrzałam dwa pierwsze odcinki po prostu się zakochałam 

JEDZENIE
  • zielona herbata
KOSMETYKI
  • eyeliner Eveline Professional Make-up
  • Mascara Golden Rose Mega Volume&Lenght
  • rozświetlacz Wibo Royal Shimmer
UBRANIA
  • Oversizowe bluzy (KOCHAM)
  • Sweterki (takie cieplutkie i milutkie)

 Social media:


Alex xx






Komentarze

  1. Też lubię zieloną herbatkę ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami w komentarzu. Chętnie czytamy wszystko. I każdy komentarz jest dla nas dodatkową motywacją. Jeśli chcesz, możesz też zostawić link do swojego bloga ♥

Zaobserwuj naszego bloga, jeśli Ci się podoba i chcesz do nas wracać!
Alex & Karo xx