Kosmetyki z Rossmanna || HAUL

Hejka! ♥

Uwierzycie, że połowa października już za nami? Nie mam pojęcia kiedy to zleciało... Mam tyle rzeczy do zrobienia w tym miesiącu, a nie zaczęłam nic. Chyba już najwyższy czas, żeby to zmienić.

***

W czwartek, kiedy razem z Olą wpadłyśmy na pomysł, żeby zrobić haul zakupowy z kosmetykami, żadna z nas nie miała ani kupionych produktów, ani nawet listy z rzeczami, które chciałybyśmy mieć. Zupełnie nic... Ale potem przyszedł weekend, a ja zdążyłam odwiedzić Rossmann 3 razy i za każdym razem coś kupiłam.
Dlatego dzisiaj (troooszkę spontaniczna) notka z kosmetykami, które wybrałam dla siebie. 
Zapraszam! ♥



Jak zapewne wiecie, od pięciu dni w Rossmannie trwa promocja -49% na kosmetyki do makijażu (szczegóły znajdziecie na stronie, albo tutaj [klik]). 

***


1. Wibo, Eyebrow Stylist (Brązowy żel stylizujący do brwi (nowa wersja))
Ten produkt kupiłam bez większego zastanawiania się. Mam taki sam (w starej wersji) i jestem z niego zadowolona. Myślę, że jest to kolor uniwersalny, bo nie odznacza się jakoś bardzo, zwłaszcza, że mam blond włosy (jednak warto pamiętać, że wszystko zależy od ilości!). 




2. Wibo, eyebrow shaping kit. (Zetsaw do makijażu brwi. Zestaw light)
Cienie do brwi tym razem dobierałam uważnie. Co prawda dopiero zaczynam testować ten produkt, ale chyba będę zadowolona.




3. Lovely, K Lips. lip kit
Czyli zestaw do wykonywania makijażu ust, zawierający płynną matową pomadkę i konturówkę w tym samym kolorze. Teraz wybrałam odcień Neutral Beauty, bo chciałam coś, co mniej będzie rzucało się w oczy. Z tej serii mam jeszcze zestaw w odcieniu Lovely Lips, który jest bordowo-różowy (?) i jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ jego wytrzymałość przeszła wszystkie moje testy. 




4. Lovely, Dark nude make up kit.
Paletka cieni do powiek nie jest produktem, który kupiłabym tak po prostu (ze względu na to, że żadko maluję oczy - może też dlatego, że nie mam swojej własnej palety). Jednak teraz stwierdziłam, że wykorzystam taką okazję i może wreszcie nauczę się wykonywać jakiś ładny makijaż oczu...



5. lakiery do paznokci
pierwszy z Lovely, w fioletowo-różowym odcieniu, a drugi neutralny - z Miss Sporty. Nie miałam takich jeszcze nigdy, dlatego nie wiem, czy mogę je polecać, czy nie. Wzięłam je, bo spodobały mi się te kolory, haha.


A wy skorzystałyście z promocji? Jeśli tak, możecie napisać w komentarzu co udało Wam się kupić! 
Jeśli nie, to macie jeszcze czas, bo trwa ona do 19 października (powodzenia!).



Karo xx

Komentarze

  1. Moja listy była długa i poszalałam z podkładami.. tez byłam 3 razy i chyba muszę iść teraz na kosmetyczny odwyk, bo zdecydowanie za bardzo poszalałam..
    Post na blogu się już pojawił, więc jeśli masz ochotę to zapraszam. :D
    https://ksanarunails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że w tym miesiącu nie mogłam sobie pozwolić na promocje w Rossmannie :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami w komentarzu. Chętnie czytamy wszystko. I każdy komentarz jest dla nas dodatkową motywacją. Jeśli chcesz, możesz też zostawić link do swojego bloga ♥

Zaobserwuj naszego bloga, jeśli Ci się podoba i chcesz do nas wracać!
Alex & Karo xx