If you never try, you'll never know

W życiu liczy się wyłącznie to że próbujesz. Liczy się wyłącznie to że otwierasz serce, dajesz z siebie wszystko, i próbujesz, próbujesz, próbujesz.


Każdy z nas pewnie ma chwilę zawahania i zastanawia się co by było gdybym spróbował/a. Dlaczego zatem nie spełniamy swoich marzeń i nie przechodzimy do czynów ? To nie jest takie trudne, jednak wątpliwości robią swoje... Czasami warto zaryzykować, aby dowiedzieć się jaki efekt to przyniesie. Nikt nie przeżyje za Ciebie Twojego życia, w którym nie chodzi o to by planować wszystko tak aby być szczęśliwym w przyszłości. Najważniejszą rzeczą jest bycie szczęśliwym już teraz! Motywacja i gotowość do działań mogą doprowadzić Cię do celu. Nie przejmuj się porażką, liczy się to próbowałeś, a wtedy z każdej sytuacji wyjdziesz jako zwycięzca. Może tym razem los się do Ciebie uśmiechnie?







Alex xx

Komentarze

  1. Zawsze trzeba próbować. To trochę tak, jakby zapierać się, że nie lubi się np. jabłek a nigdy się ich nie spróbowało, a potem okazuje się, że jednak są pycha :P Najprostszy przykład, ale zawiera w sobie całą istotę postu. Poza tym, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :P
    Ciekawie tu, obserwuję!
    Buziaki! x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze trzeba próbować:) piękne zdjęcia

    http://youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, próby są najważniejsze :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze powiedziane! Nie spróbujemy to się nie dowiemy :)
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia - to Twoje wykonanie? :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bałam się spróbować swoich sił w prowadzeniu bloga i choć nadal uważam, że nie jestem osobą do tego stworzoną, to kocham to i nie zamierzam zrezygnować. Bardzo fajnie jest próbować swoich sił w rzeczach których się pragnie i rozwijać się.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wpis! Zwłaszcza, że sesja przedemną i obawiam się, że nie dam rady wszystkiego zrobić 😂 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorszy jest ten pierwszy krok. Potem życie samo zdefiniuje czy się nadajesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear and I totally agree with the title of it :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej bałam się nowych rzeczy i zawsze odkładałam na później, ale niestety to do niczego nie prowadzi :/ jeśli to zrozumiemy później pójdzie łatwiej :D u mnie pomogła ta myśl, że jeśli niczego nie zmienię dalej będę tu gdzie jestem :P
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli mam takie chwile zawahania to przypomina mi sie cytat "better a oops than a what if" ♥ Śliczne to pierwsze zdjęcie!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi przyświeca idea, że mogę dużo zdziałać i muszę iść z uniesioną głową.


    Zapraszam na swojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przejmuję się porażką, ale nauczyłam się tego będąc pesymistką i nie wstydzę się tego. Wolę stawiać wszystko na przegraną, niż mieć fałszywą nadzieję. Ale dobrze, że na świecie nie brakuje tych dobrych ludzi!

    Obserwuję!
    i zapraszam do mnie
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze warto sprobowac, bo lepsza porazka niz wypominanie sobie, ze sie nawet nie sprobowalo...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami w komentarzu. Chętnie czytamy wszystko. I każdy komentarz jest dla nas dodatkową motywacją. Jeśli chcesz, możesz też zostawić link do swojego bloga ♥

Zaobserwuj naszego bloga, jeśli Ci się podoba i chcesz do nas wracać!
Alex & Karo xx