DIY - Bullet Journal December

Hej! Dobry wieczór ♥

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym mojego bullet journal. Obecnie jego stan jest - delikatnie mówiąc - opłakany, bo po zrobieniu pierwszych stron grudnia, zdążyłam zalać go wodą (jak połowę moich książek i zeszytów, jakie tego dnia miałam w plecaku). 
Potwierdzona informacja: cienkopisy i woda nie są najlepszym połączeniem, chyba, że rozmycie wszystkich zapisków jest celowe..

Anyway, grudzień przetrwał i nie ma prawie żadnych poważniejszych szkód, dlatego zapraszam. ♥







Motyw przewodni tego miesiąca to choinki. Narysowałam przy każdym dniu i będę zamalowywać je po kolei. Na pierwszej stronie mam miesięczny planer, tak, żebym miała cały grudzień w jednym miejscu. Potem widok tygodniowy, każdy tydzień osobno, a w ciągu dnia miejsca na ważniejze notatki (zadania, kartkówki, sprawdziany) - lubię wiedzieć co i kiedy mam zrobić... Ostatnią stronę zostawiłam na najlepsze chwile - wkleję tam zdjęcia z dni, które były dla mnie wyjątkowe.

Karo ♥

Komentarze

  1. Świetnie :D
    Udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny bullet journal! <3
    Uwielbiam wszystko co kojarzy się ze świętami!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł ;) Może też coś takiego wykonam ; ]

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię prowadzić takie zapiski ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami w komentarzu. Chętnie czytamy wszystko. I każdy komentarz jest dla nas dodatkową motywacją. Jeśli chcesz, możesz też zostawić link do swojego bloga ♥

Zaobserwuj naszego bloga, jeśli Ci się podoba i chcesz do nas wracać!
Alex & Karo xx