18 things to learn about yourself

Hei x

1. Nigdy nie zmuszaj kogoś by został przy tobie- jeśli ktoś nie wiem jak ważny nie okazuje zainteresowania twojej osobie, daj mu odejść. Nie oglądaj się za takimi osobami. Jeśli im zależy zostaną, jeśli nie, nie powinni być w twoim życiu.

2. Przy nowym związku nie zapominaj o przyjaciołach. Miałam czas kiedy trudno było mi to pogodzić, teraz mam o wiele zdrowszy tok myślenia i wiem że na wszystko jest czas.

3.Jeden dobry przyjaciel jest wart 100 fałszywych, nie jestem osobą której zależy na tym by mieć jak najwięcej znajomych. Udzielam się i zależy mi tylko na tych osobach które są tego warte. Reszta-mało mnie obchodzi.

4.Wybieranie siebie na 1 miejscu nie jest samolubne, to zwykle dbanie o swoje zdrowie psychiczne, jeśli jakaś sytuacja lub osobą ci nie służą masz prawo wziąć krok w tył.

5. Znaj swoja wartosc, nikt nie zna ciebie tak jak ty siebie, głowa do góry and say bye bye bitches

6. Poszukiwanie swojego własnego ja moze trwac duzo czasu ale jest to warte czekania, nie wiem ile błędów, nasladowania innych i gubienia się zajęło mi szukanie siebie, ale teraz kiedy znalazłam siebie i czuje sie dobrze we własnej skórze nic bym nie zmieniła.

7. Nie ma łatwej lub krótkiej drogi do sukcesu. miałam takie dni kiedy nie miałam siły na nic, ale nie poddawaj się. Pamiętaj raczkowaliśmy zanim zaczęliśmy chodzić, chodziliśmy zanim zaczęliśmy biec.

8.Każde ciało jest piękne na swój sposób- moja drobna budowa ciała, małe piersi i krótkie nóżki też są urocze
Nie warto oglądać się za ideałami, bo one nie istnieją.

9. Imprezy w małym gronie są dużo lepsze od tych z 100 ludzi.
Szkolne imprezy chodź dość fajne nigdy nie są takie zabawne jak z grupką najbliższych.

10. Zmiana jest dobra - nie rozumiem ludzi którzy narzekają ze ktoś się zmienił, bez zmiany tkwilibyśmy w 1 miejscu.

11.Przyjaciele to najlepsza rzecz na świecie, nie wiem co bym bez nich zrobiła.

12. Jeśli Ci na kimś zależy pamiętaj żeby to okazywać

13.Jeśli nie masz zaufania do swojej drugiej połówki nie macie niczego- kontrolowanie telefonu lub tego z kim osoba przebywa nie jest zdrowe. Najważniejsze jest żeby sobie ufać, mówić prawdę i nie ukrywać niczego przed sobą.

14. Muzyka to nie tylko muzyka- nie dałabym rady bez moich playlist

15.Nie stresuj się niczym nad czym nie masz kontroli- ile nocy nie spałam, stresując się rzeczami nad rzeczami których nie mogę zmienić

16. Moje myśli kontrolują moje własne szczęście- sama decyduje jak reaguje w danej sytuacji i tyko ja mogę zmienić mój tok myślenia

17.Nie zawsze muszę dawać sobie rade- kiedy mam zły dzień daje sobie odetchnąć.

18. Czas sama ze sobą to najlepszy czas- bardzo ważne jest moc i lubić przebywać samemu.


Alex xx


Komentarze

  1. Very interesting post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdpowiedzUsuń
  2. I can not understand what's written, but this photo is absolutely fantastic! :') ♥
    Have a lovely day!

    Valentine’s Day is coming

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na post :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie to zdjęcie ❤
    Duzo rzeczy się nauczylas!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. O właśnie najważniejsze to żeby nie zapominać o znajomych podczas związku! Ja kiedyś niestety o tym zapomniałam ale teraz mam z nimi o wiele lepszy kontakt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Punkt 14: Muzyka to nie tylko muzyka.... zgadzam sie w 100 % ! Bez niej po prostu nie da się zyc
    Pozdrawiam :*
    http://pinkofbeuty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo inspiracyjny post, świetnie mi się go czytało. zgadzam się ze wszystkimi punktami:)


    obserwuje, i licze na to samo:) dopiero zaczynam :)


    https://littlejay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami w komentarzu. Chętnie czytamy wszystko. I każdy komentarz jest dla nas dodatkową motywacją. Jeśli chcesz, możesz też zostawić link do swojego bloga ♥

Zaobserwuj naszego bloga, jeśli Ci się podoba i chcesz do nas wracać!
Alex & Karo xx