positive thinking

Zawsze myślałam, że jestem optymistką, jednak ostatnie wydarzenia skutecznie odsuwają mnie od tej postawy. Nie łudźmy się - nie da się cieszyć z życia, kiedy wszystko wali Ci się na głowę, a osoby, które teoretycznie powinny Cię wspierać, nagle odwracają się bez żadnego słowa. To nie koniec świata? Jasne! zostań sam ze swoimi narastającymi z dnia na dzień myślami, które kumulują się w głowie, bez możliwości wyjścia. Zaplątaj się w labirynt analizując dokładnie każdą sytuację, z którą trzeba było się uporać być może w inny sposób. Poradź sobie z tym wszystkim samodzielnie. Sounds easy? hmm


Pozytywne myślenie łatwe jest, gdy wszystko idzie po naszej myśli. Wraz z pojawieniem się komplikacji, pojawiają się wątpliwości. Można je zignorować lub pozbyć się ich w inny sposób, lecz nie zawsze jest to aż tak łatwe.
Dobrze jest mieć kogoś lub coś, co będzie nas podtrzymywać na duchu i wspierać. A w razie niepowodzeń motywować do dalszych prób, nie pozwalać na zniechęcenie.


Samodzielnie jednak wcale nie jesteśmy bezradni. Człowiek uczy się na błędach, a jeśli fala niepowodzeń jest wynikiem źle podjętej decyzji, to może warto chwilkę się zatrzymać i zastanowić, przeanalizować i wyciągnąć wnioski. Następnym razem będzie lepiej i może nie popełnimy tych samych błędów.


Jestem realistką, ale lubię myśleć pozytywnie. To rozjaśnia nawet deszczowe szare dni

photo credits: Unsplash

Karo xx

Komentarze

  1. Polska wygrała dzisiejszy mecz z Japonią, więc ten post nie jest aż tak dołujący, jak przypuszczałam, haha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Często myślę pozytywnie jednak z każdym rokiem jest to coraz trudniejsze.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam siebie za realistkę ze skłonnościami do pesymizmu :D Przynajmniej rzadziej się zawodzę, a częściej cieszę, gdy coś poszło dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem realistką i masz rację, że jak wszystko się wali to nie da się myśleć pozytywnie. A jak jeszcze inni od Ciebie wymagają, żeby było wszystko super to już w ogóle katastrofa ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi myślami w komentarzu. Chętnie czytamy wszystko. I każdy komentarz jest dla nas dodatkową motywacją. Jeśli chcesz, możesz też zostawić link do swojego bloga ♥

Zaobserwuj naszego bloga, jeśli Ci się podoba i chcesz do nas wracać!
Alex & Karo xx